Lyže a výbava s puncem "exclusive"

Jste výjimeční? Rozhodujete se každé ráno, zda vás do práce doprovodí Ferrari, nebo Lamborghini, zda se k obleku od Alexandera Amosua hodí více Omegy, nebo Breitlingy, či zda přespat v hotelu Burj Al Arab, nebo Emirates Palace? Pak jistě toužíte mít něco výjimečného i na horách. Něco, co se jen tak nepovaluje v regálech supermarketů a designem se vás nesnaží přesvědčit, že jde o produkt, se kterým se vyhrávají světové tituly. Něco, na co ostatní nemají a po čem ti znalejší z nich jen koutkem oka pokukují.
Lyžařská bota z kolekce Lange Ferrari

Lacroix

Jméno Leo Lacroix znají patrně jen skalní fandové sjezdového lyžování, ovšem stejnojmenná značka lyží již má k anonymitě daleko. Když francouzský reprezentant v roce 1966 na lyžích vlastní výroby vyhrál na mistrovství světa v Chile stříbrnou medaili ve sjezdu i v kombinaci, patrně netušil, jak se jeho lyže za pár let proslaví. Dnes jsou lyže Lacroix jakousi vlajkovou lodí mezi značkami cílenými na náročné zákazníky, přičemž sériově vyráběné modely lze sice pořídit již za cenu okolo dvou tisíc eur, ale opravdové bohatství firma ukáže až při osobní návštěvě a dojednání výroby přesně na míru. Po dohodě s designéry si lze vybrat jeden ze čtyř druhů vzácného dřeva, jenž bude použit na povrch lyže a do něj si lze nechat zasadit nějaký ten kámen či drahý kov. Cena se v tomto případě málokdy stlačí pod hranici sta tisíc korun, mnohem běžnější jsou násobky této částky. Aktuálním hitem Lacroix je lyžařský set Courchevel Exclusive obsahující sjezdové lyže Lacroix Courchevel Exclusive s vázáním Lacroix Smartrak, karbonové hole, pár kožených rukavic, lyžařské brýle, poukaz na kompletní servis spojený s lyžemi a roční skipas na lyžařskou oblast Les 3 Vallées. To vše k dostání pouze v Boutique Lacroix na Les Tovets, Courchevel 1850, Francie. Cena: 50 000 eur.

Bogner

Světoznámý výrobce luxusního oblečení Willi Bogner proslul především výrobky, ve kterých vždy dokonale kombinuje přírodní materiály a hi-tech technologie, přičemž ve svých kolekcích se zaměřuje také na lyžaře. Ve spolupráci s firmou Indigo dovedl toto zacílení k dokonalosti tím, že představil i své lyže, přesněji celou kolekci vyrobenou z chromu a bambusu. Ano, bambusu. Ten lze samozřejmě najít pouze na povrchu lyží a holí, uvnitř jsou materiály dobře známe od ostatních výrobců, tedy titanal, carbon a skelná vlákna, ale vězte, že přírodní materiál na povrchu vypadá vskutku stylově.

Dynastar, Lange a Ferrari

  • Lyže Dynastar Ferrari
  • Cena: 25 990 Kč

  • Boty Lange Ferrari
  • Cena: 12 990 Kč
  • Hole Ferrari Carbon            3990 Kč
  • Vak na lyže Dynastar Ferrari    2690 Kč
  • Taška na boty Lange Ferrari    1290 Kč

  • http://www.dynastar.cz

Co má společného olympijský vítěz v Super G Kjetil Andre Aamodt a bývalý mistr světa Formuli 1 Kimi Raikkonen? Mimo to, že oba dominovali svým lyžařským disciplínám, se mohou již nějaký ten rok projíždět po sjezdovkách na stejných lyžích, aniž by tím dělali reklamu někomu jinému, než vlastnímu zaměstnavateli. Firma Ferrari se totiž rozhodla nechat si vyrobit vlastní lyžařskou kolekci, přičemž o realizaci požádala firmu Dynastar, která má s podobnými projekty bohatou zkušenost. Zda měl v tomto počinu prsty bývalý důchodce, vášnivý lyžař a dnes formulový navrátilec Michael Schumacher, který zatoužil sedlat maranellského koníka alespoň na zasněžených pláních, nevíme, ovšem kolekce vypadá tak, že podobnou verzi nelze vyloučit. Například lyže Ferrari jsou vybavené nejnovějšími technickými inovacemi včetně karbonových vláken používaných na okruzích Formule 1. Boty Lange Ferrari jsou zase podařenou kombinací stylu a výkonu a jsou tím pádem skvělým příkladem aplikace špičkového designu na poli sportovního vybavení. Vycházejí z nesmírně úspěšného projektu Lange-Pininfarina a jsou vyrobeny z těch nejkvalitnějších materiálů: kůže pro vnitřní botičku (identická s kůží používanou ve vozech Ferrari), vysoce odolný bi-injektovaný plast pro vnější skelet a hliník pro přezky. Doplňky jako vak na lyže a taška na boty jsou samozřejmostí.

Uvex UVISION electric a The Electronic Optic Ski Goggles

Hodinky s vodotryskem, hřebíky ve spreji, stěrače do ponorky – snad vše už tu bylo. Výrobky, které ještě před pár lety vyvolávaly pouze úsměv na tváři, o jakou že to jde nesmyslnou věc, se nyní běžně vyhřívají v regálech obchodů. A brýle s větrákem nazvané Uvex UVISION Electric se mohou po bok těchto neuvěřitelných produktů směle zařadit. I když, abychom nebyli nepřesní, na rozdíl od proudu vody stříkajícího z ciferníku má u nich větráček docela smysluplnou funkci. Určitě každý lyžař se totiž setkal se situací, kdy jeho stoprocentně nepotící se lyžařské brýle, které proti zamlžení chránil speciální nátěr a tři skla, připomínaly hodně zbarvenou mléčnou žárovku. Uvex se rozhodl tyto nepříjemné okamžiky eliminovat a do svých brýlí Uvision umístil výkonný, ale tichý větrák, který po stisku tlačítka vyžene všechnu vlhkost mimo zorné pole lyžařovo. Docela rozumný nápad, jen navrhujeme, když už je v obroučkách rozvod elektřiny, přišroubovat na vnější stranu ještě stěrače. To inženýry UVEXu zatím nenapadlo, ale ve využití techniky větrákem neskončili. Po boku modelu Uvision často vystavují i brýle The Electronic Optic Ski Goggles měnící svůj barevný odstín podle aktuálních podmínek. Nejde v tomto

případě o pouhé ztmavení známé z dioptrických čoček, ale o technologii využívající kapalné krystaly a elektrické napětí k proměně brýlí slunečních na okuláry do nepohody. Vše přesně podle instrukcí svého pána lyžaře, který poroučí otáčením knoflíku do patřičné polohy. Výrobek honosící se oceněním „Best of What's New“ (Nejlepší novinka) časopisu Popular Science vydrží díky čtvrt libry (110 g) těžké baterii věrně sloužit až 200 hodin, načež si pouze mile řekne o další dávku voltů.

G-cell Glove

Rukavice G-cell Glove je další z řady oněch dokonalých technických vychytávek umožňující být stále v zajetí civilizace a nepřijít o pracovní poradu ani při mnohahodinovém freeridu z Monte Rosy. Jen si to představte. Jasné mrazivé dopoledne, bílý prašan všude okolo, jen vy s partou přátel a neporušená příroda. V tom vaši oblíbenou muziku, hrající z integrovaných reproduktorů v helmě, přeruší pípnutí mobilního telefonu. Normálně situace nanejvýš nepříjemná. Zastavit, sáhnout do náprsní kapsy, pauznout přehrávač, najít telefon, přijmout hovor. No je jasné, že idylická chvilka klidu v přírodě je v ten okamžik minulostí. Tedy pokud nejste jedním z majitelů pravé rukavice G-cell, kterou lze v tomto smyslu označit za vynález přímo určený k zachovávání podobně romantických zážitků. Integrované handsfree v ní totiž umožňuje nejen zcela základní funkci telefonování bez přiložení telefonu k uchu (mikrofon je v palci, reproduktor v dlani), ale má i tlačítka pro příjem a odmítnutí hovoru, hlasové vytáčení a vibrační vyzvánění v oblasti zápěstí. Baterie dokáží celý komplet napájet až 12 hodin, telefonovat je možné plných 240 minut a pomocí technologie Bluetooth® by neměl být problém komunikace s jakýmkoliv typem mobilního telefonu. No uznejte, není to parádní sportovní doplněk umožňující takřka nerušené užívání zimních radovánek? Jen nás trochu trápí, že druhá, levá rukavice je pouze nepromokavá s windstopperu podobnou membránou a ergonomickým tvarováním – skoro navlas stejná, jako používají lyžařští instruktoři v USA. Alespoň malý display, pár tlačítek a 16 GB paměti na uložení filmu by jí určitě neuškodilo.


Článek má tyto nálepky sjezdové lyžování exclusive
E-mail:
Váš text:
(max 800 znaků)
Kolik je 2x3?
Tyto údaje je nutné vyplnit
E-mail:
Váš text:
(max 800 znaků)
Kolik je 2x3?
Tyto údaje je nutné vyplnit
Jan Klouček / 19-2-2013
Název:
Kategorie:
Místo:
GPS:
Vybrat fotografii:
Max. rozlišení 1920x1200, max. velikost 2MB
Popis:
(max 800 znaků)
Kolik je 2x3?
Tyto údaje je nutné vyplnit
Videa na našem webu neskladujeme. Přidat nové video je možné pouze tak, že originál nahrajete na server YouTube a nám sdělíte link.
Název:
Kategorie:
Místo:
GPS:
YouTube adresa:
Vybrat fotografii:
Max. rozlišení 1920x1200, max. velikost 2MB
Popis:
(max 800 znaků)
Kolik je 2x3?
Tyto údaje je nutné vyplnit
Název:
Typ inzerce:
Nabídka Poptávka
Cena:
Telefon:
E-mail:
Kraj:
Kategorie:
Přidat obrázek 1:
smazat
Přidat obrázek 2:
smazat
Přidat obrázek 3:
smazat
Max. rozlišení 1920x1440, max. velikost 3MB
Popis zboží:
(max 800 znaků)
Kolik je 2x3?
Tyto údaje je nutné vyplnit