Ze všech stran je velmi pozitivně hodnocen koncept nového uspořádání pavilonů podle jednotlivých sportovních segmentů. Návštěvníkům to zajistí dokonalý přehled o jednotlivých oborech, což ve výsledku umožňuje zkrácení času na prohlídku a optimalizaci návštěvy veletrhu. Přesvědčit by se o tom mělo více než 65 000 návštěvníků ze 120 zemí. Podíl návštěvníků ze zahraničí přitom dosáhl úctyhodných 68 %. Mezi nejsilnější návštěvnické země patří Itálie, Švýcarsko, Rakousko, Francie, Velká Británie, Holandsko, Španělsko a Česko.
Na nadcházejícím veletrhu se několik českých outdoorových výrobců společně představí v rámci tzv. Czech Outdoor Village. Spojily se zde Singing Rock, TRIOP, TILAK, DOLDY a LANEX a v pavilonu B5 pro obchodníky vytvoří pěknou expozici. Největšími českými vystavovateli na ispo 2011 budou HUSKY a Alpine pro, nicméně představí se také několik nových českých značek. Na veletrh je celkem přihlášeno rekordních 48 českých firem, které využijí významné finanční dotace z programu „specializované veletrhy a výstavy“. Ten spravuje CzechTrade spolu s Hospodářskou komorou ČR. Aktuální seznam všech přihlášených vystavovatelů sledujte na www.ispo.com Kompletní návštěvnický servis od zlevněných vstupenek až po zajištění ubytování v různých cenových kategoriích v Mnichově a okolí poptejte přes http://www.expocs.cz/